نرم افزار باشگاه مشتریان گرند برای فروشگاه محترم گرند گالری با هدف ایجاد حس وفاداری در مشتری و تضمین بازگشت مجدد مشتری طراحی و تولید شد. بر اساس اهداف ذکر شده در جهت استراتژی های بازاریابی و وفادار کردن مشتری به کسب و کار، از کارت های عضویت به منظور کانال ارتباطی بین مشتریان و نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می شود.
روال کلی کار بدین صورت است که پس از خرید، یک کارت عضویت به مشتری تعلق می گیرید و در صورتیکه مشتری کارت خود را به شخص دیگری برای خرید بدهد مبلغی به عنوان پورسانت به صاحب کارت و مبلغی به عنوان تخفیف به مشتری جدید تعلق می گیرد. بدین ترتیب صاحب کارت ترغیب می شود که در ازای دریافت پورسانت، برای کسب و کار شما مشتری جدید بفرستد و مشتری نیز ترغیب می شود برای دریافت تخفیف از شما خرید کند

میزان تاثیر گذاری یک باشگاه مشتریان حرفه ای بر روی مشتری را به راحتی می توان اندازه گیری کرد، یک باشگاه مشتریان تخصصی مجهز به ابزاری است که شما به راحتی می توانید تاثیر آن را در تعداد دفعات مراجعه، مبلغ پرداختی مشتری، میزان معرفی کسب و کار شما به دیگران توسط مشتری، بازخورد کمپین ها و آفرها مختلف در میزان فروش را کاملا آنالیز کنید و بر اساس آن بهترین تصمیمات را در مدل بازاریابی و تبلیغات بگیرید.
ایده ی ایجاد چنین نرم افزاری از تبلیغات سینه به سینه بوجود آمده است، یعنی کسب و کار باید کاری انجام دهد که هر مشتری حداقل یک مشتری دیگر ایجاد کند. برای اجرای مکانیزه چنین سیستمی نیاز به نرم افزاری است که زمان فعال شدن کارت ها- زمان پرداخت پورسانت - مبلغ تخفیف و مبلغ پورسانت و بسیاری از موارد دیگر را محاسبه کرده و به اطلاع مشتری و صاحب کسب و کار برساند. جهت سهولت استفاده از این نرم افزار، سیستم به سامانه پیامکی متصل شده و هر رویدادی را پیامک می کند. به عنوان مثال به صاحب کسب و کار یادآور می شود زمان پورسانت مشتری فرارسیده است.
همچنین جهت ترغیب مشتری به ارائه ی هرچه زودتر کارت به دیگر مشتریان یک زمان انقضاء برای کارت در نظر گرفته می شود که در نرم افزار قابل تعریف است. کارت ها دارای وضعیت های مختلفی مانند "فعال- غیرفعال به علت بدحسابی و ...." هستند که مدیر کسب و کار از پرداخت پورسانت ها و تخفیف های غیرواقعی خودداری کند. همچنین از انجا که سیستم به سامانه پیامکی متصل است می توان به مشتریان با کارت های دارای وضعیت مختلف پیامک مورد نظر را ارسال کرد و مشتریان را گروهبندی و از طریق پیامک گروهی و یا تکی ارتباط خود را با مشتریان زنده نگه دارید.

آخرین نمونه کارها
فروشگاه اینترنتی جام هنر

فروشگاه اینترنتی جام هنر

آگاهی ما از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و همچنین آشنایی با تمامی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین....

نمونه کار
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای شیوه ای از بازاریابی است که در آن شرکت به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند...

نمونه کار
طراحی سایت روزنامه پاسارگاد

طراحی سایت روزنامه پاسارگاد

با بررسی وب سایت های روزنامه مطرح، سعی بر آن کرده ایم که سایتی در خور شان نشریه ی محترم پاسارگاد طراحی کنم.

نمونه کار